Wybierz produkt, który Cię interesuje. W jego podstronie kliknij „Skonfiguruj swój model” – i szalej do woli! Możesz wybrać układ mebla, kolor, tkaninę, rodzaj wykończenia, a nawet pasujące do niego dodatki. Na koniec system przeniesie Cię z powrotem na stronę produktu, gdzie zobaczysz podsumowanie Twojej konfiguracji. Teraz możesz dodać go do koszyka i – cieszyć się dobrym wyborem.

To te. Decyzja zapadła.

Nic dziwnego, że od momentu zakupu nie możesz się już doczekać, aż nowe meble zagoszczą w Twoim domu. Doskonale to rozumiemy. Najchętniej dostarczylibyśmy je od razu – jednak na dobre rzeczy potrzeba odrobinę więcej czasu.

Realizacja każdego zamówienia trwa ok. 4-6 tygodni. W przypadku mebli personalizowanych może wydłużyć się do maksymalnie 6 tygodni.

Skąd te różnice?

Każdy mebel tworzymy w Ramaro od podstaw na Twoje indywidualne zamówienie. Może się zdarzyć, że już sam materiał, który wybrałeś, jest unikatowy – i będziemy sprowadzać go do naszego warsztatu specjalnie dla Ciebie.

Jakość wymaga czasu – a że jesteśmy perfekcjonistami w każdym calu, już po pierwszych godzinach relaksu poczujesz, że warto było czekać.

To nic nie kosztuje!

Dostawa wszystkich produktów ze sklepu internetowego Ramaro jest darmowa.

Dbamy o nasze meble na każdym etapie ich podróży – od montażu w warsztacie, aż po dostarczenie ich wprost do Twojego salonu. Ten krok realizujemy naszym firmowym transportem, a nasi dostawcy nie tylko przywiozą zamówione meble, ale również ustawią i rozpakują je w wybranym przez Ciebie miejscu.

Przesyłkę nadajemy tuż po ukończeniu ostatnich szlifów produkcji – informacje na temat przewidywanego czasu dostawy można znaleźć na stronie danego produktu. Na podany w trakcie zakupów adres mailowy wyślemy do Ciebie wiadomość z planowanym terminem dostawy i linkiem do śledzenia paczki.

Po to, by na ostatnim etapie tej drogi meble trafiły bezpiecznie w najlepsze ręce – Twoje.

Jak działa system cashback?

A gdyby tak pieniądze pojawiały się w Twoim portfelu… same?

Niektóre produkty w sklepie internetowym Ramaro o wartości powyżej 3000 zł (system cashback dotyczy również zamówień tańszych produktów o łącznej wartości 3000 zł) są dodatkowo wartościowane systemem cashback, oznaczonym w panelu produktu zieloną etykietką „5% cashback”. Jeśli zdecydujesz się na dany mebel – zobaczysz tę wartość w Twoim wirtualnym portfelu po zakończeniu transakcji. To wysokość Twojego rabatu na kolejne zakupy!

Jak to wygląda w praktyce?

Dana sofa w wersji podstawowej kosztuje 5,800 zł. To znaczy, że po jej zakupie, na Twoim koncie pojawi się rabat w wysokości 290 zł – do wykorzystania na Twoje następne zakupy w witrynie Ramaro.pl.

Proste, prawda?

Uwaga: Środki z systemu cashback naliczane są po 2 tygodniach od momentu dostarczenia zamówienia – wtedy też pojawią się w wirtualnym portfelu w panelu użytkownika. Środki z systemu cashback można wykorzystać jedynie na zamówienia o łącznej wartości ponad 3000 zł.

  1. Jeśli jesteś klientem, który już dokonał zakupów na Ramaro.pl…

Poleć nas swoim znajomym – i podziel się swoim unikatowym, niebieskim kodem polecającym, by odbierać zniżki na kolejne zakupy w sklepie internetowym Ramaro.pl.

Wystarczy, że podczas zakupów wpiszą go w odpowiednim polu w koszyku – a po zakończeniu transakcji, odpowiedniej wysokości środki pojawią się w Twoim systemie cashback.

Ile możesz zarobić?

Za polecenie zakupów do kwoty 10,000 zł przyznajemy Ci 5% wartości produktów. Natomiast powyżej 10,000 zł – jest to aż 10%.

Jak to wygląda w praktyce?

Jeśli Twoi znajomi przy zakupach fotela (którego wartość to 2,200 zł) wykorzystają otrzymany od Ciebie kod polecający – na Twoim koncie w systemie cashback pojawi się 5% od tej kwoty – czyli 110 zł. Natomiast jeśli zdecydują się przykładowo na narożnik (o wartości 10,200 zł), wróci do Ciebie 10% od tej kwoty – czyli 1020 zł.

Uwaga: Swój indywidualny kod polecający znajdziesz prawym górnym rogu tego panelu. Zostanie wygenerowany po dokonaniu pierwszych zakupów w sklepie internetowym Ramaro.pl lub na życzenie (po uprzednim kontakcie telefonicznym).

Środki z systemu polecającego naliczane są po 2 tygodniach od momentu dostarczenia zamówienia – wtedy też pojawią się w systemie cashback w panelu użytkownika. Kody zniżkowe nie sumują się.

  1. Jeśli jesteś influencerem i skontaktowałeś się z nami w sprawie współpracy…

Jeśli Twoi obserwujący przy zakupach fotela (którego wartość to 2,200 zł) wykorzystają otrzymany od Ciebie kod polecający – na Twoim koncie w panelu klienta pojawi się 5% od tej kwoty – czyli 110 zł. Natomiast jeśli zdecydują się przykładowo na narożnik z funkcją spania (o wartości 10,200 zł), wróci do Ciebie 10% od tej kwoty – czyli 1040 zł.

Uzbieraną przez Ciebie kwotę wypłacimy na Twoje konto bankowe.

Uwaga: Swój indywidualny kod polecający znajdziesz prawym górnym rogu tego panelu. Zostanie wygenerowany po dokonaniu pierwszych zakupów w sklepie internetowym Ramaro.pl lub na życzenie (po uprzednim kontakcie telefonicznym).

Środki z systemu polecającego naliczane są po 2 tygodniach od momentu dostarczenia zamówienia – wtedy też pojawią się w wirtualnym portfelu w panelu użytkownika. Kody zniżkowe nie sumują się.

Jeśli mimo wszystko okaże się, że nie pasujecie do siebie tak, jak zakładałeś – i chcesz oddać kupiony mebel – możesz zrobić to w ciągu 14 dni od otrzymania zakupu.

W panelu Twojego konta (w zakładce „zamówienia”) na samym dole strony znajdziesz przycisk „Zareklamuj produkt”. Po kliknięciu przeniesiesz się do elektronicznego formularza z miejscem na uzasadnienie reklamacji i załączniki (np. zdjęcia produktów). Wystarczy, że go wypełnisz i zatwierdzisz przyciskiem „wyślij” – a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to jest możliwe i ustalimy dalsze kroki porozumienia.

Uwaga! Pamiętaj, by przy dostawie sprawdzić, czy przesyłka jest nieuszkodzona. Transport naszych mebli powierzamy wyłącznie specjalistom w tej dziedzinie, ale zawsze warto dmuchać na zimne. W przypadku wątpliwości najlepiej spisać formularz reklamacyjny z dostawcą.

Moje zamówienia

Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość, poza lokalem przedsiębiorstwa (nie przysługuje w przypadku zakupu w sklepach stacjonarnych Ramaro):

Zawierając umowę zakupu w sklepie internetowym Ramaro, masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Aby z niego skorzystać, należy poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w formie jednoznacznego oświadczenia za pomocą pisma wysłanego (pocztą elektroniczną lub drogą listową) na adres:

P.P.H.U. RAMARO s.c.
62-021 Paczkowo
ul. Polna 5
kontakt@ramaro.pl

Zachęcamy do skorzystania ze wzoru formularza odstąpienia od umowy (choć to nie jest konieczne).
Uwaga! W przypadku, kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone (zgodnie z zgodnie z art. 38 pkt 3 Ustawy o Prawach Konsumenta).
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym osobiście wszedłeś w posiadanie nabytych produktów (lub zrobiła to osoba trzecia wskazana przez Ciebie, inna niż przewoźnik). Aby go zachować – wystarczy wysłać wyżej wymienione oświadczenie przed upływem tego terminu.

Skutki odstąpienia od umowy:
Zwrot wszystkich otrzymanych płatności, w tym koszty dostawy (za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy oferowany przez Ramaro): nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji wykorzystania prawa odstąpienia od umowy lub do czasu otrzymania zwrotu/ dowodu zwrotu towarów – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi pierwsze.

Zwracany towar prosimy odesłać lub przekazać nam osobiście nie później, niż 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od niniejszej umowy. Tylko respektowanie tej granicy czasowej gwarantuje zachowanie terminowości umowy. Bezpośrednie koszty zwrotu towarów pokrywa kupujący.

Uwaga! Wskazujemy, że za zmniejszenie wartości zakupu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, odpowiada kupujący.
Przekazane dane osobowe będą przetwarzane przez Ramaro wyłącznie w celach związanych z wykonaniem odstąpienia od umowy oraz spełnieniem związanych z nim żądań, na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Kupującemu przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych, sprostowania ich, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji w dokumencie „Informacje od administratora danych osobowych”.

Pobierz formularz

Czasem urządzanie tych najważniejszych, najbliższych sercu miejsc, nie może czekać do dnia wypłaty. Na szczęście nie musisz finansować zakupów od razu. Skorzystaj z rat Credit Agricole i ciesz się wygodą ze spokojną głową.

 

 

 

Szczegóły finansowania na stronie internetowej banku Credit Agricole.PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE RAMARO S.C. ROBERT I RADOSŁAW JÓŹWIAK oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności prawnych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.

Raty CA - Szczegóły

 

Czasem urządzanie tych najważniejszych, najbliższych sercu miejsc, nie może czekać do dnia wypłaty. Na szczęście nie musisz finansować zakupów od razu. Skorzystaj z rat PayU i ciesz się wygodą ze spokojną głową.

Jak kupić na raty z PayU?

  1. Wybierz mebel, który Cię interesuje. Cenę i wysokość raty PayU zobaczysz w karcie produktu.
  2. Wrzuć produkt do koszyka.
  3. Przy kasie wybierz „płatność PayU”, a z dostępnych form „Raty PayU”.
  4. Wypełnij wniosek.
  5. Poczekaj na weryfikację wniosku przez pożyczkodawcę.
  6. Odbierz maila – i potwierdź umowę.
  7. Spłacaj raty zgodnie z ustalonym harmonogramem.

Szczegóły płatności ratalnej PayU razem z przykładem znajdziesz klikając poniższy przycisk:

PayU – Raty Dla Ciebie

 

A krótkie video instruktażowe tu:

Zobacz, jak działają PayU | Raty

Masz pytanie, na które odpowiedzi nie znalazłeś wśród wyżej wymienionych?

Napisz do nas lub zadzwoń – na pewno znajdziemy dobre rozwiązanie Twojej sytuacji:

Biuro obsługi klienta
Poniedziałek – piątek: 7:00 – 17:00,
Sobota: 10:00 – 14:00,

Zadzwoń: +48 787 091 182
Napisz: sklep@ramaro.pl